niedziela, 11 września 2011

11 września. Tragiczna rocznica

Dzisiaj my wszyscy, cała planeta obchodzi jakże smutną, tragiczną rocznicę - 10. Rocznicę Rozpoczęcia Światowej Walki z Terroryzmem.

Wybory wygrało SLD.
Zapoczątkowało to całą serię nieszczęść: SLD, jak wiadomo, jest skrótem od jakże proroczej dla Polski frazy "Samolot Leci w Dół". Samolot, a dokładnie, samoloty poleciały w dół, i rozpoczęła się niemająca końca i kresu walka z terroryzmem, trwająca do dzisiaj.

Mnie ogrom tej tragedii dotknął jak najbardziej osobiście, i to nie tylko ze względu na nieobejrzane 11 września 2001 roku filmy. Wracając zimą 2010 roku ze Szwecji samolotem, skonfiskowano mi buteleczkę kanadyjskiego syropu klonowego, kupionego w szwedzkim Lidlu za bardzo przystępną, w porównaniu do polskiej, cenę. Buteleczka zawierała magiczne pół litra gęstego, brązowego syropu klonowego, którego nigdy wcześniej - ani później - nie miałem okazji posmakować. Widocznie, nie jest mi to pisane.

Mam nadzieję, że mój istotny wkład w światową walkę z terroryzmem nie został zmarnowany. Wznoszę tamtym syropem stosowny toast za życie, zdrowie, świętą pamięć i spokój duszy wszystkich jeszcze żywych i już pomordowanych terrorystów, ich ofiar i pozostałych ludzi dobrej woli.

Amen.

0 komentarze:

Prześlij komentarz