czwartek, 28 lipca 2011

Blog DoFollow

Jako że jestem początkującym amatorem optymizacji internetowej, zdecydowałem się na przekształcenie bloga w "bloga dofollow". Zatem wszystkie linki, w tym w komentarzach, są indeksowane przez wyszukiwarki.
Inni pewnie lepiej opiszą te piękne, cenne zjawiska. O tym jest w internecie całkiem sporo.

Z wdzięczności pozostaje mi umieścić stosowne linki na mego przyjaciela, zaopatrując je w odpowiednie anchor-teksty:

BIAŁA BIEGUNKA

WHITE DIARRHOEA

Mam nadzieję, że dzięki mnie i innym wielbicielom naszego przyjaciela, jego PR wzrośnie aż do 11.

2 komentarze:

  1. Ja bym proponował podlinkować ich na jeszcze jedną frazę "Inwigilacja". Kto jest w temacie ten wie o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że "google bomb" nie działa już w takim stopniu jak kiedyś :-)

    OdpowiedzUsuń